۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۱

انواع سکه بهار آزادی به تاریخ هر سال بزودی تولید و عرضه می‌شود

انواع سکه بهار آزادی به تاریخ هر سال بزودی تولید و عرضه می‌شود

با توجه به ملاحظات قانونی و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در بانک مرکزی، بزودی انواع سکه بهار آزادی به تاریخ هر سال تولید و عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، از هفته جاری نیز روزها و میزان عرضه و فروش سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزایش یافته و معاملات حراج انواع سکه در سه روز در هفته (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به افزایش قیمت انس جهانی طلا و از طرف دیگر تشدید معاملات سفته بازی طلا، نرخ موجود سکه در بازار شدید حبابی است و احتمال ریزش آن وجود دارد. لذا به مردم عزیز توصیه می‌شود در صورت نیاز خرید خود را از طریق مرکز مبادله ارز و طلا انجام دهند.
 

کد خبر 6263586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      2 0
      عرضه خودرو در بورس یعنی رشد درآمدی خودروساز و کاهش اقبال به بازار سکه و ارز! مردم پول دارند و خودرو میخوان اما برایشان غیر قابل قبول است از دلال رانتی بخرند لذا برای اینکه پول بی ارزش نشود میرن سراغ سکه و ارز.
    • ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      جناب همتی من به جای شما بودم می رفتم مقر شورای رقابت را پلمپ می کردم و حکم بازداشت همه را می گرفتم وتمام زیان خودروسازان و سهامداران را از اعضای شورای رقابت درخواست می کردم شورای رقابت زندگی سهامداران بورس را نابود کرده است.
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      اول سرمایه مردم را ذوب می کنند بعد زمان بخصوصی را برای حمایت تعیین می کنند عده ای با خبر دقیق شروع به خرید سهم های خاص می کنند . سود سرشار که بردند، خارج می شوند مردم می مانند با زیان که از سال 1397 کرده اند و ادامه دار شدن زیان